14 de gen. 2010

Cafetera

Un twitt d' @jcomajoan rebut l'altre dia mentre escrivia el post del muntatge del compostador, em va fer recordar que tinc a tasques pendents des de fa mooooolt temps solventar el tema de la cafetera a casa.

Ni cort, ni peresos
, ... he estat fent un estudi exhaustiu de com està el mercat de les cafeteres domèstiques monodosi que fan cafetonets amb escuma.
Per fer-vos l'exposició dels resultats he pensat que era millor comptar amb la col·laboració d'aquesta noia que s'explica tan bé.





.

Però bé, el tema és: Quina cafetera han triat el meu compostador i la meva butxaca?

3 comentaris:

  1. Una vegada vist el vídeo de la teva simpàtica i despentinada col·laboradora suposo que si l'opció de la teva tria s'ha de basar en la possibilitat de compostage només pots triar la Senseo, les altres són ben poc reciclables.

    ResponElimina
  2. home,jo els primers dos cafès no m'els beuria, només pel color que tenen!
    el tercer cafè ja té més bon color, però quins sorolls que fa aquella cafetera!

    ResponElimina
  3. És curiós veure com cadascú es fixa en coses diferents, la simpatia, el (des)pentinat, el color del cafè, el soroll,... i com gracies a tots els punts de vista, la nostre percepció de l'entorn esdevé més interessant.

    Sí, McAbeu, la Senseo té més opcions i espero, kika, que surtin amb bon color.

    ResponElimina