29 de gen. 2010

Caixa de Manlleu, punt i seguim

Dilluns 25, mentre feia el sopar escolto per la radio que les caixes de Girona, Terrassa, Sabadell i Manlleu suspenen les seves assemblees generals convocades pel dia 8 de febrer a l'espera de que la Comissió Europea doni llum verda al FROB.
És a dir que fan el mateix que les que s'havien de fusionar amb Caixa Catalunya.

Dimarts 26, jo estava convocat a la seu de Caixa Manlleu per presenciar un sorteig davant notari. Amb la fusió de totes les assemblees sobren molts consellers i , una vegada assignats els que tenen més càrrecs, es fa per sorteig la designació dels que seguiran en funcions una vegada s'hagi aprovat el procés de fusió. No vaig poder anar-hi.

Dimecres 27, mentre esperava la presentació d'Apple de l' iPad, decideixo esperar a rebre la carta oficial de Caixa Manlleu dient que es cancel·la la assemblea abans de escriure aquest post, més que res per veure quants dies passen entre la noticia a la premsa i la notificació. Minuts després rebo una trucada de la direcció de Caixa Manlleu.
M'expliquen lo de la cancel.lació, es disculpen per notificar-ho després que la premsa, em demanen l'e-mail i em diuen que en el sorteig he quedat setè, és a dir que per formar part de la nova assemblea haurien de tenir un mal de panxa els sis consellers que han quedat davant meu.

Dijous 28, llegeixo a la premsa que el President de la Diputació de Girona qüestiona la fusió, la Diputació de Girona té un pes molt gran en la assemblea i al consell administratiu de Caixa Girona. Una mica amb relació a allò que vaig dir de la territorialitat.

Al mateix dijous a Osona.com em trobo amb la noticia El FROB aprovat, ara a correr!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada