9 de gen. 2010

Falten peces

Una de les coses més fotudes de muntar-te tu mateix qualsevol trasto tipus Ikea és quan et trobes amb que falten peces i comences a qüestionar-te si ho estas fent bé.
Quan és al revés, i resulta que en sobren sempre et pots aplicar la llegenda urbana que diu que n'hi posen de més per si de cas.
Aleshores si que et mires detingudament el procediment gràfic universal (és a dir només dibuixos i sense lletra) i repasses si has seguit tots el passos.

Amb el compostador em van faltar dues peces que afortunadament vaig poder suplir amb unes altres que vaig trobar per casa.

L'estri és de plàstic, reciclat això si.


2 comentaris:

  1. Sempre té la seva gràcia arribar al final i veure que sobren peces, llavors un se sent orgullós d'haver trobat un mètode alternatiu més eficient per muntar-ho (clar que sempre pot passar que hi hagi peces de més).

    Ara si passa el que dius la millor solució és mirar de buscar per casa per acabar-ho de muntar.

    PS: Saps si algú altre l'ha ensamblat i no li han faltat ni sobrat peces??

    ResponElimina
  2. Alasanid : Els altres que conec que l'han muntat no han tingut cap problema.

    Però si que puc dir que aquest matí m'han preguntat des de l'Ajuntament quines peces em faltaven i que si volia les podia anar a recollir.
    Això del 2.0 ens sorprèn fins hi tot als dospuntzeristes. :-)

    ResponElimina