11 de gen. 2010

Ser conseqüent

Just l'endemà d'escriure el post sobre l'ús dels blocs per part dels càrrecs electes per explicar les seves decisions, vaig rebre una trucada de Caixa de Manlleu on em convocaven a una reunió informativa per explicar-nos el procés de fusió amb les altres caixes.

La primavera passada em va tocar participar, al sortir el meu nom en un sorteig, en l'assemblea de compromissaris de clients de Caixa de Manlleu, on em vaig presentar i vaig sortir com a conseller per assistir a l'assemblea general. L'assemblea d'aquesta caixa, a l'igual que totes les altres, està formada per representats dels treballadors, organismes públics, entitats relacionades i, el que seria el meu cas, representants dels clients.

No és molta feina, doncs l'assemblea es reuneix una vegada a l'any i bàsicament s'exposen els resultats de l'exercici i s'hi aprova la gestió dels dirigents. Altra cosa és que vulguis analitzar amb detall el munt de dades que et faciliten i que, malgrat soc capaç d'analitzar un balanç comptable, mirar-s'ho tot detingudament representaria un munt d'hores de feina amb el resultat més que probable d'arribar a les mateixes conclusions que et resumeixen.

Doncs bé, enguany tindrem una assemblea extraordinària per aprovar el procés de fusió que va començar poques setmanes després de la darrera assemblea ordinària i que haureu pogut seguir a través dels mitjans de comunicació.

No entraré pas a explicar-ne els detalls, entre altres coses perquè poden haver-hi temes de confidencialitat i segur que tampoc seria capaç d'avaluar-los correctament, però si que després d'escriure l'altre post m'ha semblat ser conseqüent i comentar la raó del meu vot.
El meu no és un vot molt decisiu i tampoc voldria comparar-me, ni molt menys, amb la responsabilitat que tenen els càrrecs públics. Però ja que represento a una part del clients de la caixa en l'assemblea, trobo assenyat argumentar en propers posts la meva postura.

De pas, tant si en sou clients com si no, també podeu dir-hi la vostre.

4 comentaris:

  1. Bé, espero els posts següents amb impaciència...
    A nosaltres (els consellers en representació del personal) ens expliquen la historieta dilluns vinent. Bé, cortesia imagino...

    ResponElimina
  2. Iñaki, em sembla que poc més et podré explicar jo, apart de les meves impressions generals, que no sàpigues ja tu.
    Sí saps d'algun altre lloc on es debati el tema a la xarxa, serà benvingut per ampliar el tema.

    Salut!

    ResponElimina
  3. m'acabo d'adonar que no havia posat al dia el link del teu nou blog al meu reader... avui m'he actualitzat de les teves noticies i espero les que estan per venir!
    (t'he afegit algun comentari en una post passat... amb retard)

    ResponElimina
  4. kika, benvinguda de nou!

    ResponElimina