8 de febr. 2010

AQUEST BLOC QUEDA CLAUSURAT !


Doncs sí, mentre duri el meu regnat
aquest bloc queda clausurat
i el babau del blocaire
a pastar fang he enviat.

Total, per lu que s'hi deia

tampoc cal esquinçar-se les vestidures,

per parlar de caixes i deixalles

val més fer-ne foc d'encenailles.


Si us escandalitzeu

amb aquesta rima malsonant, penseu
que teniu una crisi
de la que no en sortireu.


Si encara no enteneu
que esta passant
cal que em busqueu
al millor carnaval d'ara en endavant.


I aquest no és altre
que el Carnaval de Terra Endins,
si dubteu,
consulteu
i que argumentin doncs les femelles
és millor, si o si, que estigui ben endins.


Signo, rubrico i el que em faci falta:

LO PUTO REI CARNESTOLTES

Àpali!



4 comentaris:

  1. M'han proposat fer una front de resistència... els he dit que no!!!!! Visca el rei Carnestoltes!!!!!

    ResponElimina
  2. Cony, quin susto! Men vaig de gresca per tranquilitzar-me

    ResponElimina
  3. que vagi motl bé el carnaval! fins aviat! :-)

    ResponElimina
  4. Ostres,
    pensava que s'havia avançat el 23F.
    Fes bondat ! ( o no )

    ResponElimina