1 de març 2010

Lo diari

Jo soc dels que he deixat de comprar el diari en paper. M'agrada però, llegir-ho quan vaig a esmorzar al bar.


Aquest diumenge el programa de TV3 30 minuts va emetre el reportatge " I tu quin diari compres?".
A diferència de'n Carles, vaig estirar-me al sofà de casa per mirar-ho detingudament. A l'acabar, i com ja acostuma a ser habitual en aquella franja horària, va tocar anar a l'ordinador i fer-ne algun comentari sobre el tema al twitter. Vaig veure ràpid que hi havia hagut varis companys que havien estat piulant durant el programa i que fins hi tot s'estava usant un hashtag #30premsa per agrupar tots el twits sobre el tema a iniciativa d'Escacc.

Hi va haver una interessant activitat creant un "debat" sobre el tema. Sí, ho poso entre cometes degut a que no se fins a quin punt un bombardeig de frases de 140 caràcters es pot considerar debat, però va ser molt interessant .
Va ser d'aquells dies en que un munt de gent es posa d'acord en opinar sobre un tema i la teva xarxa propera entra en ebullició.

No vam resoldre res, ni tampoc es va arribar a cap conclusió més enllà de les que podíem tenir cadascú. De manera que fàcilment es pot qüestionar la utilitat d'aquestes menes d'activitats a la xarxa.
Jo em quedo però, amb el fet que poques coses de les que es van dir en el programa em venien de nou i això que la meva principal font d'informació son precisament aquestes menes d'activitats a la xarxa.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada