29 de maig 2010

En Xevi a ... l'observatori de Calar Alto (Almeria)

Ei, companys! no vam poder enviar a en Xevi Luri a Rapa Nui amb la Misión Eclipse, en el seu lloc ara podem seguir a Sara Santacana a través de LV que segur ho farà molt bé.
Però afortunadament ara ja no vivim en un món 1.0 (bé, alguns encara si) i no tot s'acaba a l'acabar-se un concurs.

Resulta que ara tenim en Xevi a l'observatori de Calar Alto (Almeria) per temes de feina i m'està enviant raports sobre l'observatori i la feina que fa. Tot això donarà per escriure uns quants posts (jo em limitaré a fer cortar/pegar dels seus mails) per amanir aquest bloc i evitar aburrir als que no trobin interessants les eleccions a can Barça.

Considereu-lo un corresponsal o bé un "blocaire en practiques" , però espero que us agradin les postal des d'Almeria que ens enviarà via aquest bloc, .... mentre esperem a que s'animi a fer-ne un de propi.

Comencem:

Xavier Luri, Calar Alto per a fons de pantalla.






"Hola Joan, en aquesta primera foto pots veure en primer pla la residència dels
astrònoms, on dormim (de dia). Al fons hi ha una de les cúpules de
l'observatori.

Hi ha una mica de núvols però els astrònoms de suport diuen que escamparan
aquesta nit"

2 comentaris:

  1. Si em dius que és un assentament en un altre planeta, m'ho crec!

    ResponElimina
  2. Sí Miquel, jo també he pensat en això de que els astrònoms es busquen indrets força "curiosos" per fer la seva feina.

    ResponElimina