2 de juny 2010

Marc Ingla

Ja s'ha acabat el termini de presentació de les signatures per optar a ser candidats a la presidència del FC Barcelona.
Si no hi han sorpreses en les verificacions, han passat Sandro Rosell, Marc Ingla, Jaume Ferrer i Agustí Benedito.


Aquest dilluns va ser a Vic en Marc Ingla i va fer una xerrada a l'UVIC, en el marc de xerrades que organitzen per l'Observatori de les Eleccions Barça 2010. Jo desconeixedor del fet fins que ho vaig llegir al twitter no vaig poder anar-hi i per tant no us puc donar la meva opinió sobre el candidat. Després va fer una entrevista a El9TV que quan estigui disponible us afegiré al peu del post.

Si que voldria comentar-vos un parell de detalls d'aquesta candidatura que ha aconseguit aglutinar gran quantitat de "poder fàctic" al seu voltant.

La primera és sobre el seu twitter @marcingla . Si us fixeu en els tweets veureu que acaben en EC i si busqueu en trobareu algun que acaba amb MI. Tinc entès que això es degut a que han volgut diferenciar quan el tweet ha estat fer per l'Equip de Campanya i quan ha estat fet pel propi Marc Ingla. Trobo que és una bona iniciativa doncs emprenya molt quan et volen donar gat per llebre al twitter i resulta que qui està piulant no és l'autentic titular, sinó un col·laborador. A més, s'acaba notant.
No obstant, tinc els meus dubtes que la formula usada sigui la millor. Em sembla que seria més adient fer servir dos comptes, una per l'EC i una altra per MI, i si convé que l'un retuiteji l'altre.

L'altre cosa que volia comentar és que estic seguint la campanya i s'està generant molt "soroll" en els mitjans 2.0. És a dir, que si segueixes els candidats hi han molts eslògans, frases fetes i bla, bla, bla ... que en el món analògic poden ser útils però aquí cansen molt.

És per això, que en mig de tot aquest "soroll", hi ha hagut una piulada de l'equip d'Ingla que m'ha agradat.
Han filtrat aquest document

M'agrada per dues coses. Primer perquè com a missatge és contundent. No admet cap dubte sobre la vinculació de la candidatura amb el tema UNICEF.

I la segona perquè li dona a aquest tema, un orgull pels seguidors culers, la importància que és mereix en la campanya electoral.

Per cert, no crec que la millor manera de seguir la campanya sigui llegint la premsa esportiva. Molt millor les eines 2.0 dels candidats, ... i si voleu una recomanació http://eleccionsfcb.com/

P D : El 9TVa fa uns videos molt grossos que ocupen tot el post, podeu veure l'entrevista a Ingla aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada