12 de jul. 2010

Eclipsis

Aquest diumenge es va produir l'eclipsi, el de sol a Rapa Nui que hem estat parlant en aquest bloc i que va ser la causa del concurs Misión Eclipse de La Vanguardia.

Vaig estar veient el moment en directe a través de LV i amb la retransmissió de Sara Santacana. La guanyadora de Guissona va viure un nou eclipse de sol i va posar un punt d'emoció al curt esdeveniment. Ho podeu veure aquí.

Poca cosa més a dir. Jo m'esperava força més de tot plegat. He estat seguint els preparatius via eines 2.0 i va ser molt més interessant el concurs no pas la retransmissió. He trobat a faltar detalls, complicitat narrativa i una estructura comunicativa més atractiva.
Si, potser els de l'expedició s'ho van passar molt bé, però des d'aquí poca cosa hem viscut.

Sempre ens quedarà el dubte de que hagessin fet l'Odriozola, el Xevi, en Jaume, en Toni i la reste de concursants. Realment sense l'aportació que ells feien amb els seus diversos estils i personalitats el relat d'una ombra lunar queda una mica ensopit.

4 comentaris:

  1. Ostres... realment ha estat un cap de setmana molt complet, aquest...
    Al final em vaig perdre el directe, però aquest matí també he vist el vídeo...
    Sincerament, jo crec que encara ens falta per veure, aquesta és la gravació del sistema d'streaming, i es veu una mica així aixà, però per com estaven situats, crec que la Sara estava gravant un vídeo apart, i segurament el veurem en breu... (espero)
    Ufff... a veure si trobo una mica de temps avui per a fer el post...

    ResponElimina
  2. Si,si bé el post és referent al que s'ha fet fins ara, a mi també m'agradaria poder veure quelcom més de la Sara.

    ResponElimina
  3. Jo també m'esperava alguna cosa més. El primer video des d'allà no em va agradar gens, cap foto, cap paisatge, cap element atractiu. El vaig acabar de veure perquè vaig seguir el concurs i tenia curiositat, però si no als 20 segons l'hagués tancat.
    No vaig poder veure la retransmisió en directe, però el video que han penjat de l'eclipse també m'ha defraudat: 1) es veu malament i 2) durant l'eclipse no pot controlar l'emoció que sent i es queda sense paraules amb una mena de gemecs estranys...(està plorant?). Sembla que la retransmisió la faci el col.laborador i no la guanyadora del concurs.
    Tot i aquestes impressions, esperaré a veure els propers videos per a fer la meva valoració final...

    ResponElimina
  4. Exacte javigx2, estem molt d'acord.

    ResponElimina