30 d’ag. 2010

Màrius Torres

Si un bloc és un espai de confessions, jo torno altra vegada a confessar la meva ignorància distreta sobre literatura catalana. Dic ignorància distreta perquè moltes coses interessants em passen pel davant sense que m'hi fixi massa.
Coses com ara l'homenatge que ret la blogosfera catalana al poeta Màrius Torres. Fa dies que en vaig reben flaixos sobre el tema que acaben arxivats en la meva distreta atenció.

I ves per on, moments abans que s'acabi el termini cerco a veure de que em sona a mi en Màrius , i recordo que és l'autor d'una poesia que dona lletra a una de les meves cançons preferides d'en Llach, i a corre-cuita faig un post per esmenar el meu descuit abans de mitjanit i ràpid cerco al Youtube la cançó pensant que segur no seré original i que altres ja ho hauran fet, però que jo tampoc tinc gaires més coses que dir sobre el tema , de manera que vinga va som-hi doncs ...

2 comentaris:

  1. A temps, Joan. Ja saps que som inclusistes de mena i no tanquem mai la barraca. :-)

    Segur que molts coneixíem Màrius Torres a través de Lluís Llach. I si passeges una miqueta, veuràs que hi ha altres poemes musicats de Torres deliciosos i poemes que ningú ha musicat, que tampoc t'expliques perquè.

    Gràcies per participar!

    ResponElimina
  2. N'estic convençut Víctor. Enhorabona per l'esforç que heu fet!

    Salutacions,

    ResponElimina