3 d’oct. 2010

Tornant a allò que dèiem ...

Vaig començar aquest cap de setmana al Maresme i l'he acabat a la Garrotxa.
Aquest diumenge al mati en el darrer moment, hem canviat la Fira del Llibre de Muntanya, molt interessant però que ja havíem visitat varis anys, per la Fira de Bruixeria de Sant Joan les Fonts.

En la trobada d'esferes dels Premis Blocs algú va comentar que l'important era el contingut, el contingut i el contingut, i jo anava dient que si amb el cap cada vegada que repetien la paraula. Bé, buscar contingut en això de la bruixeria és més aviat com buscar aigua en un pou sense fons, cal admetre però que hi han pous molt i molt bonics.













Doncs tornant a allò que dèiem, hi han un munt de fires en aquestes dates, i també al llarg de l'any. Si per una banda tenim les esferes blocaires territorials també podrien sorgir esferes temàtiques com ara una de Fires i Festes de Catalunya.
Una esfera blocaire no és un simple portal on algú hi anota unes dades, és un espai viu que es nodreix, sense apropiar-se, del contingut dels blocs interessats en formar-ne part.
Sens dubte un concepte interessant de desenvolupar, llàstima que l'altra dia, jo inclòs, ens distraguéssim en altres coses.

2 comentaris:

  1. Ostres, Joan! un altre dia avisa'm ... si arribo a saber que totes les bruixes estaven allà concentrades, n'hauria fet alguna de bona! jejeje que de males bruixes en conec un munt!
    Va estar bé la fira?

    ResponElimina
  2. Si, amb els temes esotèrics jo no hi tinc gaire tirada, però a St Joan ha cuidat més l'estètica, l'entorn i la implicació de la gent i això fa que estigui força bé.

    ResponElimina