12 d’oct. 2010

Tot creant una pàgina al Facebook ...

El projecte "Eleccions 2.0, el debat" que estem duent a terme aquests dies a l'Osonosfera és un treball en el que hi ha implicada força gent. Jo em vaig oferir per gestionar una pàgina al Facebook, que tot i no és la tasca més rellevant, l'estic trobant força interessant.

Deixo pels altres companys que expliquin ells, si ho creuen oportú, els detalls de les seves experiències i jo voldria aprofitar l'ocasió per dir-vos com m'ha anat.
No n'havia creat cap encara de pàgina al Facebook, hi tinc un perfil i havia fet un parell de grups. No és que sigui una experiència mística, però si que hi han hagut alguns detalls curiosos que m'han animant a escriure aquest post.

Ja em varen dir en la reunió que si obres una pàgina no pots aportar-hi res amb el teu nom, doncs tot el que hi escriguis sortirà amb el nom de la pàgina. Com que volia evitar que una pàgina impersonal del feisbuc tingui opinions em limito a estar "calladet" i a aportar contingut genèric.

Per tal de dinamitzar-la una mica hi estic entrant cada matí alguna de les preguntes que han anat sortint alhora de crear el brífing del debat. Després aniré presentant al ponents i cap al final l'escenari. A més, hi vaig afegint informació sobre el tema que em va arribant, de manera que tothom a qui li interessi el tema pugui venir al debat amb una idea clara, o no.
En el moment d'escriure aquest post s'hi han afegit 64 persones, a veure quantes som al final.

L'enllaç el podeu veure encara que no estigueu dins al Facebook i és aquest "Eleccions 2.0, el debat".

És veu que aquestes pàgines també donen estadístiques, fa poc m'ha arribat via mail el primer raport. M'ha semblat curioses els dades demogràfiques, podeu clicar la foto per veure-la millor.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada