10 de des. 2010

Radio Ona

A vegades em costa parlar de 2.0 i tot això de les TIC.

Sí, per què m'he trobat que si començo a parlar-ne com hi estic acostumat em trobo que el meu interlocutor no em segueix i m'acaba preguntat allò de : " ... i tot això del bloc perquè ho has de fer? ".

Em passa el mateix quan em demanen que és el Twitter. Com els hi expliques?. Sí dius que és un servei de microblogging ja l'has liada. També pots posar exemples de que segueixes a alguna persona més o menys coneguda i aleshores ho mig entenen.
Altres vegades intento explicar-ho d'una manera tan elemental que em dona la sensació que no estic dient res.

En fi. Tot aquest preàmbul és nomes per explicar-vos que la setmana passada vaig anar a una tertúlia a Radio Ona per parlar de les TIC i l'educació. Va estar moderat per l'Enric i vaig acompanyar a la Sílvia i als alumnes Icart i Claudia, el programa es diu EDUCA EN XARXA, parlem d'educació, i el podeu escoltar clicant l'enllaç.


Finalment només fer una petita correcció al comentari de presentació de l'Enric per dir que soc de l'Osonosfera, però no en soc membre fundador.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada