11 de des. 2010

Sortir a caminar

M'agrada sortir a caminar.

Enguany ho he fet bastant, m'ho vaig proposar a principis d'any i ho he anat mantenint. Sovint quedem amb els amics i fem una caminada combinada amb el pertinent esmorzar en algun punt d'avituallament de referència.
Com que combinar les logístiques familiars no és fàcil, a vegades també m'escapo una estona pel meu compte i me n'hi vaig tot sol.

No deixa de ser curiós com al bosc o a la muntanya t'hi pots trobar gent.

Aquesta tardor vaig conèixer en Norbert quan estava gravant amb la seva càmera de vídeo un time-lapse en un turó de la Garrotxa. Vam estar parlant i em va explicar que a principi d'any havia fet el Camí fins a Santiago des d'Olot en 37 dies.




Un altre dia, caminant pel Cabreres em vaig creuar amb en Ramon que anava carregat amb la seva càmera de fotos. Vam estar parlat sobre com fotografiar la tardor i de blocs de fotos.
Amb les explicacions que em va donar, després vaig mirar de buscar fotos seves a la xarxa i, si no m'equivoco, de les que he trobat m'ha cridat l'atenció aquesta.


... i aquest matí, a l'agafar un camí per evitar una batuda de senglar, m'he trobat en Jordi que preparava els estris per pintar un quadre.
M'ha estat explicant que passava el cap de setmana a El Guell i que li agradava dur a terme la seva afició de pintar escoltant musica clàssica. No se'n troben gaires de pintors de paisatges.



Jo per part meva, avui m'he limitat a tirar algunes fotos amb el mòbil tot fent camí.


2 comentaris:

  1. Ja en som dos, Joan, que de tant en tant sortim sols a caminar, deixant-nos en mans de la natura i de les meravelles que ens depara. I jo també he estat fent les últimes fotos amb el telèfon... haurem de quedar un matí eh! jeje Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Les caminades nocturnes estan mol bé, però em vaig quedar amb les ganes de veure paisatge. :-)
    Si tens controlat algun lloc per anar a esmorzar ja mirarem de venir, doncs la teva zona la tinc a tasques pendents des de fa temps.

    Salut!

    ResponElimina