14 de gen. 2011

Com llegeixo el diari ARA

Cadascú té la seva manera de llegir el diari, que pot canviar fins hi tot segons quin sigui el diari.

Jo a l'Ara ja li he agafat una rutina.

Començo fent un bon repàs a la portada. Passo pàgina i vaig de dret a l'opinió del director. Per a mi això és important, si no estic d'acord amb la manera de pensar del director en costarà confiar amb la resta de la gent que ha triat per treballar al diari.
A les pàgines quatre i cinc vaig a buscar el dia que m'espera i en primera persona, m'hi he acostumat i m'agraden, així com també fer una ullada als tuits destacats de a la xarxa...

... i quan a la següent pàgina ja entren en matèria, m'aturo i tanco el diari.
Buf! encara no estic preparat pel contingut més espès, el giro i a repassar la contraportada. M'agraden les contres dels diaris però, al meu entendre, de moment l'Ara encara no està encara a l'alçada de LV, per exemple.

Segueixo obrint pàgines i llegint el diari al revés fins que penso que ara si, que ja he fet l'escalfament i ja estic apunt per encarar-me amb el contingut gruixut del dia. D'un salt, me'n torno allà on ho he deixat abans i m'hi capbussó en la lectura, i així vaig fent de mica en mica fins al final.

Lo de la foto gran al mig del diari ... home, que voleu que us digui,... està bé posar-la, però el paper no permet una gran definició i la foto surt massa pixelada. Crec jo que amb mitja pàgina n'hi hauria prou.


És normal llegir el diari així? Com ho feu vosaltres?

4 comentaris:

  1. Doncs, ens assemblem bastant (tot i que ultimament no en llegeixo gaires de diaris), pero jo hi afegeixo una cosa molt important: mirar que el meu nom no aparegui a les necrològiques! i ho faig des d'una vegada que vaig veure el meu nom i cognom en aquest apartat d'un diari de la comarca. Quin salt el cor! Em vaig pessigar, buf! jeje

    ResponElimina
  2. Buf! ... jo aquesta part dels diaris me la salto. De fet no sabria dir-te si n'hi han a l'ARA.

    Salut!

    ResponElimina
  3. jo també ho faig bastant com tu... no sé si exactament però l'estratègia és similar.
    costa d'endinsar-se de cop davant de tanta lletra!

    ResponElimina
  4. Vaja, a veure si en Capdevila haurà dissenyat el diari per a ser llegit d'aquesta manera?
    El fet que hi hagi molta lletra té la seva part bona, però costa un xic entrar-hi.

    Salut!

    ResponElimina