27 de gen. 2011

Què més !?!!

El refrany que diu "Cuando el rio suena, agua lleva" és perfectament aplicable al Twitter.
Portava jo uns quants dies llegint piulades sobre la feina del nou portaveu del Govern, Francesc Homs i em vaig preguntar si n'hi havia per tant. La resposta em va adreçar cap als vídeos de les rodes de premsa i he estat uns dies escoltant-les. No senceres, però si alguns fragments.

En Carles Banús, però, més àgil i coneixedor del tema que ens ocupa va fer-ne aquest post al seu bloc. Jo per no repetir-me el subscric, us n'aconsello la lectura i reprenc el debat agafant-me en un dels comentaris que li han deixat. Concretament aquell que, molt encertadament, planteja la conveniència de donar massa importància a les formes per damunt el contingut.

Jo penso que les formes son importants, sobretot si estan al servei d'una millor difusió del contingut.
Quantes vegades després del 28N hem escoltat la frase: "no ens vam saber explicar", nois doncs, convé explicar-se bé i per fer-ho cal cuidar les formes. A més, unes formes encertades permeten també avaluar millor la credibilitat del contingut exposat. És a dir, que si t'ho expliquen clar els enganxes abans si et volen enganyar.

Els que vam seguir la serie de TV, The West Wing, tenim com a referència comunicativa a la impecable C.J. Cregg. No podem pas demanar al Quico Homs que competeixi amb un personatge de ficció, però si que és cert que el seu estil comunicatiu em recorda al de la televisiva portaveu de la Casa Blanca, que alhora estava inspirat en un personatge real.

Així doncs, després d'haver repassat algunes de les rodes de premsa, si que situo a l'Homs al costat d'aquells polítics catalans que m'agraden escoltar, i no hi té res a veure que sigui osonenc, eh!

No us sembla?. Va vinga doncs, alguna pregunta m... vull dir, ... Què més !?!!

La foto l'he agafada del post de'n Carles

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada