2 de març 2011

Biblioteques 2.0

Enguany ens ha costat una mica. Ens havíem deixat emportar un xic pel desànim generalitzat però, potser animats per la nova musica dels Manel i amb l'empenta de la presidenta, s'ha començat a posar fil a l'agulla i l'Osonosfera ja té projecte per entretenir-se aquesta primera meitat de 2011.

Per votació varem decidir que el tema havia de ser Biblioteques 2.0. És a dir, que debatrem sobre com poden incidir les eines 2.0 en el funcionament de les biblioteques.
En la darrera reunió que vam fer per començar a donar forma a l'asuntu va semblar adient de tornar a utilitzar el bloc com a eina aglutinadora de l'activitat. Als premis ja l'havíem fet servir, no obstant en Eleccions 2.0 ens vam decantar per utilitzar una pàgina al facebook. Alhora de repartir-nos les tasques amb la reste de companys em vaig oferir a fer la plantilla del bloc, i ja la podeu veure a ...




Ara haurem d'anar donant forma al projecte i omplint-lo de contingut. Us convido a seguir-lo i a participar-hi si voleu.

Sobre la tasca de fer-ho us volia comentar un parell de coses.
La primera és que per evitar liar-me entre les meves coses personals i les de l'Osonosfera vaig decidir descarregar-me el navegador Opera i fer-hi allí tot el referent a l'associació blocaire. Al principi no m'agradava gaire, però amb una mica d'ús l'he trobat força interessant.

El segon tema és que he descobert com posar un widget de Twitter en un bloc o espai web. És molt fàcil, només cal anar al lloc de Widgets a Twiter i configurar-ho. :-)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada