17 de jul. 2011

Twitter, @Bonpreu_Esclat i el 29é FIMC

L'altre dia vaig veure al twitter de la cadena de supermercats osonenca Bon Preu/Esclat aquest tweet on convidaven a tuitejar per entrar en el sorteig d'entrades pel 29é Festival Internacional de Música de Cantonigròs, i com que no costa res m'hi vaig afegir amb aquesta piulada.

Doncs resulta que el divendres vaig rebre un tweet on em deien que tenien unes entrades per a mi. :-)

Així que aquest diumenge hem anat cap a Cantonigròs a veure el celebre festival osonenc convidats pels supermercats Bonpreu.

Les entrades son per tot el dia, ... si, si, per tot el dia. Pel matí un concurs de corals joves, amb una actuació molt bona d'una coral xinesa. Després de dinar un concert d'una orquestra juvenil de Wembley que han acabat interpretant "El cant de la senyera" amb el públic dempeus.
Mitjà hora de descans i tot seguit un recital de cinc hores amb un munt de corals i grups de dansa tradicionals, que ha finalitzat amb l'escenari ple de cantaires cantant l'himne de festival i, junt amb el públic, el cant dels adéus.

Està molt bé aquest festival. Molt agraït a @Bonpreu_Esclat per la invitació.













Més i millors fotos a El9nou.cat i a Osona.com. Estava rumiant que aquest festival té un potencial 2.0 enorme ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada