26 de set. 2011

Agendant on line

Aquest estiu vaig passar un temps de vacances a la Cerdanya nord, la que està a França vaja. M'agrada la zona perquè és un indret molt maco i on hi han moltes coses per fer. De manera que durant aquests dies anava programant coses per omplir el temps, que si caminades, piscina, termalisme, ....
Cada activitat requereix el seu esforç i té el seu temps, de manera que intentes convinar-les per tal d'aprofitar el temps i que siguin unes vacances com cal.

Em quedaven, però un dies amb l'agenda a mig omplir. No és pas que vagi de vacances fent una apretada agenda de coses per visitar, però si que per uns moments concrets, posem pel cas el dimarts o el dijous al vespre, estaria bé sortir a donar un tomb i fer quelcom. Un concert, una fira, ... no se, coses d'aquestes que es fan les tardes d'estiu quan estas de vacances.
Doncs bé, amb aquest objectiu m'anava mirant tots els cartells que trobàvem on s'anunciaven esdeveniments, a les botigues, a la porta del super, per internet, .... fins hi tots en varis pobles em vaig trobar aquells espais que posa l'ajuntament per tal que s'hi plantin aquest tipus de cartells anunciadors d'actes i esdeveniments.

Però no m'ho feien bé, (ja tenim un altre post rondinaire, pensareu ). El tema és que per a mi l'important era que l'esdeveniment havia de coincidir amb les estones que em quedaven buides, a no ser que fos quelcom el suficient interessant com per canviar l'agenda.
De manera que el primer que em mirava de cada cartell era la data, .... i gent això era una tasca feixuga. Que els costava ordenar tots aquells cartells per data? No costava res posar un taulell tipus una setmana i posar cada cartell al seu lloc, de manera que jo hagués anat directament al dijous per veure que hi feien i m'hagués estalviat temps.

Em passa el mateix quan no estic de vacances, moltes vegades em trobo un tweet d'algú dient que esta en un acte al qual ja havia oblidat que es feia .... (doncs compra't una agenda i pren nota, em direu ara), si és una opció. Peró tinc masses coses al cap i prou feina tinc per les coses importants. Jo vull que els actes se m'agendin tot sols, poder triar en el darrer moment què faig i que per evitar massa soroll poder donar permís jo mateix a qui té capacitat per enviar actes a la meva agenda.

Carai, que sóc un friki d'això i m'empipa que encara no s'hagi millorat cap agenda com a safata d'entrada. No vull estar mirant en cinquanta llocs diferents a veure que fan ara, vull que aquests cinquanta llocs m'enviïn la informació perfectament ordenada a la meva agenda.

A veure, si algú de googleplex m'escolta i depuren el GCalendar cap a aquestes funcions, ... o algú els passa per davant.

2 comentaris:

  1. Ai Joan Joan ... una mica de barrufet rondinaire si que fas eh! Això que vols, tant perfecte, no crec que ningú t'ho faci. Hauràs de pagar, segur hehehe. Que no es pot ser a tot arreu! Encara no ho saps? Apa siau!

    ResponElimina
  2. No, no, ... si el paio de facebook pot perdre el temps amb les tonteries que fa, segur que hi ha d'haver algú que porti a terme aquesta idea.

    Lo de ser rondinaire és cosa de l'edat ;-)

    Salut!

    ResponElimina