5 de des. 2011

Recondita armonia

Aquest cap de setmana han dedicat l'Òpera en Texans del Canal 33 a una de les millors obres de Puccini, Tosca.

Ha estat un programa fantàstic, simple, elegant, superb, .... brutal! com dirien ells.
Però, alerta! aquesta vegada hi hem trobat un però, ... un PERÒ a més en majúscules. Resulta que s'han deixat, ai las! ni més ni menys que de mencionar-hi el recondita armonia!
D'ençà que vaig saber que aquest diumenge tocava Tosca que la musiqueta ha estat voltant pel meu cap i a mesura que anava passant el fabulós programa aquest immemorable fragment no sortia per enlloc.
A veure, no és que jo hi entengui gaire d'òpera, més aviat no hi entenc gens ni mica, però és que aquesta ... aquesta me la sabia!
Tot seguit li vaig comentar al @ramongener pel twitter, i em va contestar que si, que tenia raó però que en 30 minuts no hi cabia tot.

Bé, com que ja sabem que a la tele no hi ha temps per tot però al blocs si, doncs uns poso el recondita armonia i ara podem discutir, si voleu, si aquesta és la millor versió que hi ha al Youtube.

Tot seguit, com no, també us enllaço el magnífic programa. ;-)





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada