27 de gen. 2012

Camí de TV3

Aquest diumenge al vespre vaig veure que per la tele anunciaven que el programa d'aquest dijous del Banda Ampla de TV3 aniria sobre temes de l'espai i l'exploració de l'univers.

Se'm va acudir fer un tweet que resulta que algú del programa va veure i va anar al meu perfil del twitter, d'allí cap aquest bloc i d'aquí cap a l'altre bloc Camí de Mart. Com a conseqüència em trucaven el dimarts a veure si volia anar al programa, i vaig dir que si.









.


A l'acabar el programa la Lídia em va dir que va ser ella qui va veure el tweet, qui va seguir el fil i al trobar el bloc va dir " ... aquest l'hem de fer venir."
Ha estat una experiència molt maca participar en el programa i agraeixo a tot l'equip l'atenció rebuda, i una abraçada també a tots els altres convidats amb qui varem compartir una agradable estona.

A la sortida l'Ana Bru, que és qui té la concessió de Virgin Galactic a Catalunya i que també va venir com a convidada, em va donar la seva targeta per si m'animava a fer un vol a l'espai amb l'Space Ship Two. A casa ja m'han dit que m'ho tregui del cap.


4 comentaris:

  1. Anònim27/1/12

    Ei bon dia ! i què tal ? com va anar ?
    ostres! no ho he vist fins ara, si no, hauria engegat la tele.
    Ara què? continuaras "fent-te" amb els no-mediàtics o ens abandonaràs? hehehehehe
    Una abraçada!
    Dolo

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, no, vaig firmar un document de cessió de drets d'imatge però va ser només per unes hores. Forever 2.0! ;-)

      Elimina
  2. Ei Joan, encara no he pogut veure't per internet, però si t'animes ens escapem de les famílies per anar a Virgin Galactic! Quedarà el petit problema dels diners :-P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ui, no se, no se, ... no se que seria més complicat si això d'escapar-se o el petit problema tècnic que comentes. ;-)

      Elimina