11 de juny 2015

Reportatges televisius

1)   Gaire bé sense proposar-m'ho vaig acabar fent de figurant/víctima en un simulacre d'Incident amb Múltiples Víctimes d'un curs fet a la Fundació Universitària del Bages.
Podeu veure el reportatge del Canal Taronja aquí :  SIMULACRE ACCIDENT FUB
Us deixo també un selfie caracteritzat de "ferit lleu". 



... i 2)   Aquí vaig ser jo qui va proposar a la productora del programa Som Tecnològics si els interessava gravar un reportatge.  La cosa va quallar i en vam acabar gravant dos. Vaig donar un cop de mà en la redacció del guió, com enfocar la temàtica i aportar els contactes i indrets on fer la gravació.
Podeu veure els reportatges aquí :
EMPRESA I TIC: MONEDER.CAT 
Empresa i TIC: el xip d'identificació digital de Tracetech


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada